wtorek, 4 lutego 2014

Miejsce, gdzie mogłabym mieszkać.

Moja najlepsza przyjaciółka poszukuje ostatnimi czasy dobrego miejsca, żeby postawić tam dom. Istotny jest dla niej głównie spokój, ponieważ ma liczną rodzinę. Podobnie znaczący był szybki dojazd do Warszawy, w której pracuje i ona i jej mąż. Sama całkiem niedawno poszukiwałam takiego miejsca, więc miałam o tym jakiekolwiek pojęcie. Dla mnie dojazd do stolicy nie jest tak ważną sprawą, ale wiedziałam, że takim miejscem są Marki – dość spokojne miasto zaraz poza granicami Warszawy. Dotarcie do Warszawy trwa tylko paręnaście minut, a to miejsce jest doprawdy śliczne – znajduje się tam park krajobrazowy, są możliwości, żeby uprawiać sport oraz by w ciszy i spokoju spędzić czas z dziećmi. Jeżeli szukasz wiadomości na ten temat: Ida Oryginał z- www.foter.com , mebloekspert.wordpress.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz